Wicemistrzostwo obsługi w Polsce
Obsługa biur sprzedaży SGI zasługuje na medal. W badaniu przeprowadzonym przez International Service Check w rankingu indywidualnym 2 miejsce zajęło warszawskie biuro, podobnie jak w rankingu ogólnym całe SGI S.A.. Wyniki opublikował właśnie Portal PR (24pr.pl).
INTERNATIONAL SERVICE CHECK postanowiło sprawdzić czy deweloperzy pamiętają o niezwykle ważnym czynniku, jakim jest obsługa klienta. Przeprowadzając badanie w oparciu o metodę tajemniczego klienta (mystery shopping), przebadało 15 największych firm deweloperskich. Wizyty testowe przeprowadzono pomiędzy 11. a 27. października 2011 roku w 45 biurach znajdujących się w dużych miastach na terenie całej Polski. Każda firma została przetestowana trzykrotnie. Zadanie klientów testowych składało się z trzech niezależnych od siebie części wysyłki e-maila, telefonu do biura i wizyty bezpośredniej. W każdym z etapów wizyty klienci wykazywali zainteresowanie wskazaną inwestycją oraz mieszkaniem o określonym metrażu.
Wyniki osiągnięte przez naszą firmę czyli 2 miejsce w rankingu placówek biura warszawskiego z wynikiem 89.6% oraz 2 miejsce dla SGI S.A. w klasyfikacji generalnej deweloperów z wynikiem 85,3% świadczą nie tylko o wysokiej jakości obsługi ale również o wyrównanym poziomie we wszystkich naszych placówkach.
Zachęcamy do odwiedzenia naszych Biur Sprzedaży.